Lenktynių trasos

Lazeriu skanuotos trasos

Identiška tikrovei virtuali realybė - tai tikslas viso to, ko mes siekiame ir sunkiai dirbame. Mūsų naudojama programinė tiksliai atkuria kiekvieną trasą, jos paviršių, išlinkimus, naudojant 3 matmenų lazerinę skanavimo technologiją.

Vaizdo sistema

3 tipai vaizdo sistemų

Simuliatoriuose naudojamos vaizdo sistemos itin tikroviškai atkartoja vaizdą trasoje. Su visomis mūsų naudojamomis vaizdo projektavimo sistemomis, vairuotojas mato trasą, posūkius lygiai taip pat, kaip matytų vairuodamas tikrą automobilį.

Monitorių sistema

3 AMOLED technologijos monitoriai

  • 32" įstrižainė
  • WUXGA raiška
  • 3820*1080 rezoliucija

Projektorių sistema

3 vnt. DLP technologijos projektoriai

  • 4 metrų pločio vientisas ekranas
  • WUXGA raiška
  • 3820*1080 rezoliucija
  • 120 Hz dažnis
  • 0 ms uždelsimas

VR sistema

Vive Pro įranga

  • Naujausios technologijos lęšiai
  • WUXGA raiška
  • 3820*1080 rezoliucija
  • 90 Hz dažnis
  • 0 ms uždelsimas

Vairavimo sistema

Tiesioginės pavaros sistema

Tiesioginės pavaros vairavimo sistema leidžia iki mažiausių smulkmenų atkartoti lenktyninio automobilio vairo tikslumą ir atgalinio ryšio (feedback) pojūčius. Pajausite smulkiausius trasos nelygumus, menkiausius priekinių ratų sukibimo lygio pokyčius. Tuo pačiu, vairavimo sistema yra tokia galinga, kad gali atkartoti sukimo momentą kokiu pasižymi aukščiausio lygio automobilių sporto serijų bolidai.

Judesio sistema

3 krypčių judesio sistema

Svarbus greičio pojūtis? Kokybiškas video sistemos sprendimas yra nepakankamas eliminuoti šią problemą. Tikras sprendimas - motion sistema. Ji ženkliai prisideda pajaučiant greitį, kuriame esate.

Vieninteliai Lietuvoje galime pasiūlyti 3 krypčių judesio sistemą. Tai visiškai "next level" pojūtis, lyginant su įprastai simuliatoriuose naudojamomis 2 krypčių sistemomis. Bet jei reikia labiau ekonominio varianto, galima rinktis ir 2 krypčių tipo judesio sistemą.

3 krypčių tipo judesio sistema

  • 3 aktuatoriai
  • 100 Hz dažnis

Lyginant su 2 krypčių sistema, ši neturi rinktis kompromisų imituojant išcentrinių jėgų pokyčius. Pvz., važiuojant per trasos nelygumą, ji iš tikrųjų yra keliama aukštyn žemyn, o ne dalinai pirmyn atgal kaip 2 krypčių judesio sistemoje.

2 krypčių tipo judesio sistema

  • 2 aktuatoriai
  • 100 Hz dažnis

Ji leidžia tiksliai imituoti sėdynės judėjimą pirmyn atgal ir į abu šonus. Tačiau judėjimas aukštyn žemyn yra kompromisinis ir vietoje aukštyn žemyn pojūčio iš dalies yra gaunamas pirmyn atgal pojūtis.

Stabdžių sistema

Hidraulinė stabdžių sistema

Išskirtinis sugebėjimas „žongliruoti“ stabdžių pedalu skiria tikrus čempionus nuo visų kitų. Todėl stabdžių pedalo pojūtis yra svarbu kiekvienam lenktynininkui. Mūsų simuliatoriuose naudojama hidraulinė stabdžių sistema, tad stabdžių pedalo pojūtis ir dozavimas yra ypatingai tikslus bei visiškai identiškas tikram lenktyniniam automobiliui.

iki 180kg stabdžių pedalo mynimo jėga

Sankabos pedalas imituoja tikro lenktyninio automobilio sankabos mechanizmo veikimą: galima jausti net kai sankabos diskai susiliečia vienas su kitu.

Pavarų perjungimas

"Paddle" & sekvencinio tipų pavarų perjungimas

Galima naudoti vieną iš dviejų dažniausiai automobilių sporte naudojamų pavarų perjungimo būdų: "paddle shift" arba sekvencinį.

"Paddle shift" pavarų perjungimas

Kitaip tariant, tai yra mygtukai ant vairo kuriais perjungiamos pavaros. Tai moderniausias pavarų perjungimo tipas. Jis buvo pradėtas naudoti F-1 lenktynių serijoje, o dabar jis montuojamas didžiojoje dalyje lenktyninių automobilių.

Sekvencinis pavarų perjungimas

Perjungiant pavaras, svirtis traukiama atgal arba stumiama pirmyn. Šį tipą naudoja tos lenktynių serijos, kuriose yra uždraustas "paddle shift" tipo pavarų perjungimas.

"Data logging"

Išsami "data logging" sistema

Telemetrijos duomenys yra integruota į visumą lenktynininkų tobulinimo programos dalių. Po važiavimo jie perduodami dirbusiam su simuliatoriumi – gaunama detali informacija apie važiavimą. Šiuos duomenys galite analizuoti patys arba pasinaudoti mūsų specialisto patarimais bei paaiškinimais. Duomenų perpratimas leidžia kur kas greičiau ir efektyviau "atrasti" greičio trasose.

Kėbulo konfiguracijos

Kėbulinio & formulės tipo simuliatoriaus konfigūracijos

Galima pasirinkti kėbulinio automobilio arba formulės bolido tipo simuliatoriaus konfigūraciją. Išbandykite kaip formulės pilotai vairuoja bolidus "gulėdami"!

Užsiregistruoti vairavimui

Papildomi pasirinkimai:
Papildoma pagalbaInžinieriusTreneris